職業生涯

崔闻 Kim Cui

工作地:北京

我來自北京,我係透過獵頭顧問舉薦,隨後美最時進行了4輪面試,最終喺2020年9月榮幸加入美最時。 目前處於Tricker’s業務啱啱開始嘅階段,所有嘅工作幾乎係由零開始。 部分日常工作業務整體分為三部分,第一:對接英國品牌方。 第二:建立公司內部所有關於Tricker’s的經營體系。 第三:面對中國大陸批發及零售市場。 我哋每月至少會同英國品牌方開一到兩次視頻會議,做到信息嘅及時傳遞。 同時呢段時間更多嘅係建立並完善開展業務前嘅內部準備工作同體系嘅建立,例如制定中國同香港嘅零售價體系、給予合作夥伴嘅分銷政策等工作。 喺每周嘅工作計劃中都要安排出合理嘅時間對市場進行走訪,向零售商傳遞次年Tricker’s市場策略同最及時嘅信息溝通。

呢間進入中國市場百年嘅企業續寫傳奇緊嘅歷程,佢係重視企業文化嘅,重視員工體驗嘅,對員工同合作夥伴係老實守信嘅,對生意發展經營理念係堅實穩定,可持續性嘅。 如果你想為其發展貢獻出你的一份力量,一份熱忱,那麼相信我,他是完全值得你尊重和付出的。 平喺日常工作直接同老闆匯報溝通過程中,佢給予我嘅尊重同信任畀我有更加大嘅責任感,更肯主動去承擔一些工作上嘅事情,由於我哋嘅呢個項目幾乎係由零開始,好多嘢並無一定嘅責任邊界,所以自主驅動去參與到更多嘅工作拍檔中喺目前顯得更加緊要。 能夠喺進入中國市場百年嘅企業度工作係非常榮幸嘅一件事。 感受企業文化喺日常工作中嘅滲透。 激勵與嚴謹相乘,糾正與尊重相生。 如果你肯花啲時間喺每日嘅自我工作回顧同總結上,如果你本身都具備噉嘅受躰,你就可以感受到,生意都可以被做嘅相對桎梏藝術桎梏一些,係非常美妙嘅一種感受。

微信關注 QR Code 手机访问 微信分享